Naboforumet nede? |
Post Reply |
Author | |
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 desember 2013 at 09:32 |
Har ikke kommet inn på "naboforumet" på over en uke nå, er det flere som sliter eller er det bare meg..?
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
_marius
Veteran Joined: 20 oktober 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 265 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kommer ikke inn
|
|
Marius
|
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kommer heller ikke inn!
|
|
---------------------------------
Roco Z21, British OO |
|
Bhal
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Status: Offline Points: 189 |
Post Options
Thanks(0)
|
Error 404
|
|
mvh
Bjørn |
|
smholt
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er vel ikke en uke ennå, men siten er nede og leverandøren har lovet å fikse det så snart som mulig. Akkurat nå er vi vel også rammet av juleferie. Vet derfor ikke når det er oppe igjen.
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
En uke var kanskje å ta i litt, men jeg hadde hvertfall problemer allerede et par dager før jeg tok juleferie sist helg. Takk for tilbakemeldingen i alle fall, så får vi håpe det snart er oppe igjen.
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
smholt
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan se ut som forumet gikk ned på lille julaften. Har kontakt med leverandøren, men de er vel litt plaget av ferietid akkurat nå. Håper jeg vet noe mer i løpet av fredagen.
|
|
smholt
Post Options
Thanks(0)
|
Etter noen dagers nedetid pga hacking av Norsk MJ Forum, er nå forumet tilbake i full drift.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |