MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Naboforumet nede?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Naboforumet nede?

Post Reply Post Reply
Author
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Naboforumet nede?
    Posted: 25 desember 2013 at 09:32
Har ikke kommet inn på "naboforumet" på over en uke nå, er det flere som sliter eller er det bare meg..?
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
_marius View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote _marius Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 desember 2013 at 10:30
Jeg kommer ikke inn
Marius
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 desember 2013 at 11:45
Jeg kommer heller ikke inn!
---------------------------------

Roco Z21, British OO
Back to Top
Bhal View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bhal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 desember 2013 at 11:46
Error 404
mvh
Bjørn
Back to Top
smholt View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote smholt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 desember 2013 at 00:01
Det er vel ikke en uke ennå, men siten er nede og leverandøren har lovet å fikse det så snart som mulig. Akkurat nå er vi vel også rammet av juleferie. Vet derfor ikke når det er oppe igjen.
mvh,
Svein-Martin Holt
platelayer - facebook
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 desember 2013 at 08:29
En uke var kanskje å ta i litt, men jeg hadde hvertfall problemer allerede et par dager før jeg tok juleferie sist helg. Takk for tilbakemeldingen i alle fall, så får vi håpe det snart er oppe igjenSmile.
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
smholt View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote smholt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 desember 2013 at 00:12
Det kan se ut som forumet gikk ned på lille julaften. Har kontakt med leverandøren, men de er vel litt plaget av ferietid akkurat nå. Håper jeg vet noe mer i løpet av fredagen.
mvh,
Svein-Martin Holt
platelayer - facebook
Back to Top
smholt View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote smholt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 desember 2013 at 18:29
Etter noen dagers nedetid pga hacking av Norsk MJ Forum, er nå forumet tilbake i full drift.
mvh,
Svein-Martin Holt
platelayer - facebook
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.