Rod'ern |
Post Reply |
Author | |
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 desember 2013 at 01:34 |
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Tog
Medlem i MJF Joined: 11 mars 2013 Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nedtur! "The video you are trying to wiew is unavailable". Også selveste RailRod a gitt...
|
|
Stein
Medlem i MJF Joined: 16 juli 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 53 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kommer en reportasje om anlegget til Rod Stewart i Februar- nummeret av Model Railroader. Må sees!!
|
|
NSB H0 frem til 1970 + GVB
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Merkelig, videoen funker fint her hos meg... Rod Stewart er absolutt en fin ambassadør for hobbyen syns jeg. Likte godt den artikkelen for noen år siden (Model Railroader?) der han beskrev hvordan han brukte tiden på hotellrommet under turneene til å bygge byggesett som han kunne plassere på anlegget når han kom hjem igjen
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Tog
Medlem i MJF Joined: 11 mars 2013 Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og der kom Rod'ern igjennom på skjermen så da er alt på skinner. F-secure'en min stanser mer enn ønskelig. Men når dette sikkerhetsprogrammet nå ikke engang tar sjansen på å la meg besøke min egen nettbank - og jeg må slå det av mens jeg betaler - synes jeg det begynner å bli i overkant paranoid. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |