3D-printer |
Post Reply |
Author | |
RuneH
Veteran Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 november 2013 at 13:09 |
Fant denne annonsen på finn.no:
Prisen er absolutt overkommelig, men med utgangspunkt i tidligere tråder/omtaler av slike printere, har jeg en følelse av at dette ikke er en modell som er (vel?)egnet for vår hobby. Noen som har noen tanker om maskinen?
|
|
Mvh
Rune H |
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har fått printet ut et par ting hos Shapeways og kvaliteten er brukbart til vise formål men det er ingen grunn til å tro at alt av modeller bare blir printet ut med det første. At en billig printer privat bruk skulle være noe bedre tviler jeg vel på. Men det hadde vært artig å prøve!
Jeg forsøkte å finne mer info om denne printeren men utrolig nok finner jeg ingenting annet en denne Finn-annonsen på Google. Det synes jeg er god grunn til å være veldig skeptisk.
|
|
rebelego
Veteran Joined: 16 juli 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 228 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ser ut til å være kinesisk. Wanhao. Søk på google etter "duplicator 4 3d printer".
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |