Skuffende handletur. |
Post Reply |
Author | |||||
Sven Ole
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 oktober 2013 at 16:59 |
||||
Denne helgen var planlagt med hytteweekend på Sjusjøen, med innlagt besøk på Jernbanemuseet. Av en spesiell årsak ble det ikke slik. Jeg bestemte meg derfor til å avlegge en mj-butikk et besøk, og jeg var innom nettsiden til en butikk for å sjekke åpningstider. Jeg tok derfor bilturen i dag til Moss, ferja over fjorden for å besøke en mj- butikk i Horten. Etter å ha gått omlag ti minutter fra ferja kom jeg til en stengt dør. Butikken var stengt pga. deltagelse på messe. Jeg fant ikke noe om dette på nettsiden deres før jeg dro. Svært skuffet ble det bare å ta turen tilbake motsatt vei.
Denne stengningen kunne vært avertert på forsiden av deres nettside (jeg fant den ikke der). I og med at denne butikken og averterer varer på dette forum ville det fra min side, og kanskje fra andre kunders side, gjøres oppmerksom i samme forum når det er planlagt stenging i normal åpningstid. Dette kan også gjelde andre butikker om det er noen i samme situasjon. Nå var det ikke noen langvarig og farlig ekspedisjon jeg la ut på med livet som innsats, men dog gikk det noen kroner til diesel, p- avgift, fergebilletter etc, samt noe unødig tid. Det er ikke for å henge ut denne butikken jeg skriver dette. Det kunne kanskje vært en annen butikk. Men i dag var det den jeg skulle besøke. Edited by Sven Ole - 12 oktober 2013 at 22:58 |
|||||
SOHo
|
|||||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |