Digitalisere Mashimamotor |
Post Reply |
Author | |
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 april 2014 at 14:27 |
Jeg skal digitalisere et lokomotivchassis i H0 fra AHM. Dette er utstyrt med motor fra Mashima, og jeg har fått det for meg at disse motorene er kresne hva strømforsyning angår. Jeg lurer derfor på hvilken dekodertype som er passende - og eventuelt om det må annen elektronikk til.
Alle innspill mottas med takk
|
|
Arne Lie
Medlem i MJF Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Ser ikke at dette burde være noe problem. Disse motorene er standard i mange lokmodeller. Har som regel brukt ESU eller Zimo Mvh |
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |