Våryre rogalendinger. |
Post Reply |
Author | |
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 april 2011 at 11:20 |
Medlemmer av Modelljernbaneverket følte blodet bruse i det fine vårværet i går og raste ut for å drive jernbanearkeologi. Men først en tur til Vatnamot.
Petter
|
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dem kom ikke lenger?? hehe
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Å, joda!
Drangsdalen på langs....fram og tilbake!
Petter
|
|
janingar
Nykommer Joined: 30 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
På det første bildet ser jeg en "vei" eller kant som går bortover mot høyre i bildet under toget, er det gamle-traseen til toget en eller annen gang? Har lest at den har blitt lagt om noen ganger der nede.
|
|
Jan Ingar
Mitt galleri |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Edited by Ørjan - 15 april 2011 at 01:30 |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
janingar
Nykommer Joined: 30 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kikket litt på kartet, fant overraskende fort ut hvor bildet var tatt hen, var lett å se på kartet at gamle-traseen stort sett gikk sikk-sakk i forhold til dagens trasé, og at deler av den i dag er vei.
|
|
Jan Ingar
Mitt galleri |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |