Quiz |
Post Reply |
Author | |
ØysteinF
Medlem i MJF Joined: 25 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 160 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 februar 2011 at 14:12 |
.
Utsikt fra kontoret, men hvor er jeg?
(En holdeplass fortsatt i bruk)
|
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har (naturlig nok) mine mistanker om banestrekningen, men jeg ante ikke at det var hp´er av det lille formatet som fortsatt er i bruk der? Men kanskje er du på vei til et sted som skal få stor betydning jernbanemessig - hvis alt klaffer.
|
|
ØysteinF
Medlem i MJF Joined: 25 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 160 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, den er ikke stor den platformen der.... men du har selvfølgelig rett..
Men som hint til andre, kan det jo sies at etter den lille tunnelen dere ser der, så kommer man til en HØY bro....
|
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mon tro om Rool har vært i nærheten for flere år siden og tatt bilder, hvis jeg ikke er på bærtur.
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |