Som hos MJ'erene... |
Post Reply |
Author | |||
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 oktober 2010 at 17:39 |
||
...ligger det av og til avkappede fleksisporstykker å slenger i landskapet. Ualand stasjon 7. oktober 2010
|
|||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Når var du på Ualand?
|
|||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Er det det endelig beviset på at fleksispor er mer prototyp enn selvbygget spor? |
|||
Svein S
|
|||
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Eller kanskje de store har lært av de små og skjønt at det er mye mere lettvint?
|
|||
smholt
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Bildeteksten sier vel det: 7. oktober 2010.
|
|||
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Fantastisk! Denne må vel bare nå bygges i modell!!!
|
|||
-TUR-
Tore Urvik |
|||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Je tenkte nå spesifikt klokkeslett jeg da |
|||
MVH
|||
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Jeg synes du er flink til å bygge Jon Einar, men dette så ikke realistisk ut! Skjerpings!
|
|||
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Men han har bommet med fargen på himmelen. om det ikke er veldig mye tåke, eller himmelen ikke er ferdig malt
|
|||
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|||
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ca. 8:30
Siden du spør slik så mistenker jeg kanskje at du var på tur med biltoget?
Det passerte Moi da jeg var nede i rasskråningen der og inspiserte
|
|||
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
||
Det stemmer. Jeg kjørte någet forsinket fra Orstad og ble overasket da jeg fikk passere Moi i spor 2. Kjørte spor 3 til Orstad på natta.
La ikke merke til deg i skråningen men så en sivilist som surra rundt med kamera. Rart at ingen hus ble tatt av raset. |
|||
MVH
|||
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
||
Jeg var nede på fylkesveien.
Du må si i fra neste gang du er ute å kjører da, så man får hilse på
|
|||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Er det ikke dr Jevistad vi ser på dette bildet fra Moi: |
|||
Svein S
|
|||
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Skal si du imponerer Svein, når du begynner å surfe på min lokalavis:)
|
|||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|||
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ja, han fyren mitt på bilde med en foten i været så kjent ut!
Edited by øystein lb - 08 oktober 2010 at 14:45 |
|||
jevistad
Post Options
Thanks(0)
|
||
Som man ser av avisbildene så måtte TS"n hyres inn, da den lokale gravemaskinen stod fast i flommassene
Men nå får det være nok tull og tøys, nå er det ned å ta en innspurt på Sandnes-modulen før den reiser til Holland.
|
|||
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
||
Nedtellinga har startet
|
|||
MVH
|||
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
For en herlig liten sak!!!
Og god tur til Nederland
|
|||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |