Boggi 3690 i modell? |
Post Reply |
Author | |
StenR
Medlem i MJF Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 januar 2017 at 22:24 |
Hei! Med et prosjekt i lakkboksen kan jeg grave frem et annet hauggammelt prosjekt. Har holdt på med fornorsking av ei Roco B1 vogn (skal bli 19925). Tettet endevinduer og bygd nye stigtrinn så langt. Men boggiene er helt feil. Vet noen av dere om modeller (helst roco) med boggier som kan passere som fagverksboggi 3690 (evt. 6510)?
StenR Edited by StenR - 24 januar 2017 at 22:25 |
|
TeVe
Veteran Joined: 08 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 604 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det har jeg ikke sett som ferdige boggier, men jeg vet jeg støpte noen sider til å montere på rocos boggier for noen år siden. Kan sjekke om noen ligger tilbake i verkstedet.
|
|
Terje V.
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du sikter vel til det man kaller "Fagverksboggier"?. Scandinavian Miniatures har laget et par versjoner. En er boggisider støpt i messing til å bruke på en LIMA-boggi som basis, og resinstøpte sider i enten korrekt lengde eller tilpasset til Limas B3-boggi. Vet ikke om de selger disse ennå, men du kan jo ta kontakt med Rolf Burud og høre.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
StenR
Medlem i MJF Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar! Skal høre med Scandinavian Miniatures!
StenR |
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sånt skulle jeg hatt. Samme formål :-)
|
|
VA
Veteran Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 231 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har vært i kontakt med SM om slike boggisider tidligere, men ikke fått noe svar.
Hadde vært veldig fint til ombygningssettene deres. |
|
MVH
VA |
|
StenR
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tok kontakt på Facebook og ble informert om at de ikke hadde kommet i mål med dette. Får håpe det dukker opp etter hvert. Virker som jeg ikke er alene om å savne disse...
StenR |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |