Hobbytrade Di4 dekoder montasje |
Post Reply |
Author | |
SveinF
Veteran Joined: 15 november 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 februar 2016 at 13:51 |
Er det noen som har brukermanual for Hobbytrade Di4 eller instruks for hvordan man åpner lok for montasje av dekoder?
Må skruer ved kulisser delvis skjult under ploger ut? Har lest i forumet her at andre har hatt problemer med dette tidligere, men tannpirker tipset ser ikke ut for å være nok. Er redd for å ødelegge ploger og hus Edited by SveinF - 14 februar 2016 at 13:53 |
|
StenR
Medlem i MJF Joined: 19 oktober 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 341 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror ikke det var med brukermanualer på disse. Mener jeg så noe om det da jeg søkte rundt ifm. noe problemer jeg hadde med en lyddekoder. Uansett, det er bare å bøye kåpa forsiktig ut og løfte opp. Skruene er til kortkoblingskulissen. Kåpa på min satt ikke spesielt trangt, i motsetning på Di3. Den var et mareritt...
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har en sånn, uten dekoder. Hvilken dekoder anbefales for denne?
|
|
SveinF
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar, nytt forsøk i kveld
Jeg planlegger med ESU Lokpilot v4 |
|
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette har vært diskutert før. Se:
og
|
|
SveinF
Post Options
Thanks(0)
|
Løsningen ble papp mellom "hakene" og understellet, samt en tynn ståltrådkrok. Lurte denne kroken inn og fikk trukket understellet ut
Takk for hjelp
|
|
thmark
Viderekommen Joined: 20 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 55 |
Post Options
Thanks(0)
|
Strevde litt med det samme for ikke så lenge siden. Det fulgte med en beskrivelse for åpning av loket, men lokkåpen satt veldig stramt. Jeg endte også opp med å skyve inn noen papp biter, slik at kåpen kunne "kippes" ut.
|
|
mvh.
Thomas Markovic |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |