MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - B for...Bergen!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

B for...Bergen!

Post Reply Post Reply
Author
RuneH View Drop Down
Veteran
Veteran

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote RuneH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: B for...Bergen!
    Posted: 17 mai 2015 at 22:39
Egentlig burde jeg brukt all ledig "MJ-tid" til å ferdigstille BM 93, men som Bjørn Eidsvåg sier: "Eg klarer ikkje å styra meg"...

Edited by RuneH - 17 mai 2015 at 22:46
Mvh

Rune H
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mai 2015 at 12:06
Så stilig. Har syslet med dette selv en liten stund, men hvordan løste du det med taket? En annen ting er at motorvogna er feil, men når C-settene en gang kommer kan man bruke den.

Tør du legge ut bilder av taket på styrevogna?
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mai 2015 at 12:08
Beklager. Så bildet på PC'en og ser hvordan du har løst det. Du gjorde en bra jobb på bm 93 så jeg har troen på at du får til noe her også! Lykke til med dette prosjektet også!
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
RuneH View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote RuneH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mai 2015 at 12:16
Takk for det! BM 93-prosjektet har dessverre sporet litt av. Silikonformen har blitt ødelagt og jeg har gått tom for silikon. Satser på en ny bestilling fra Willumsen om noen uker.

Bilder av taket kommer (både før og etter tettingen).

Ja, i utgangspunktet må vi vente på modellen av BM 69 C, men heldigvis har NSB også "klippet og limt" litt, så BM 69 002/69 620 redder meg. Sjekk linken:

http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=9151&title=bm-69002

Edited by RuneH - 18 mai 2015 at 12:19
Mvh

Rune H
Back to Top
TorsteinS View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TorsteinS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mai 2015 at 12:20
Om du legger ut flere bilder, vær så snill å redusere oppløsningen før du laster dem opp! Det er noe herk å måtte scrolle inne i innlegget for å se poenget, og bildet et uansett såpass uskapt at det fint klarer seg med halve oppløsningen eller mindre.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,109 seconds.