Gråtass |
Post Reply |
Author | |
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 november 2015 at 22:24 |
Jeg har forstått at Wiking's Massey Ferguson gråtass ikke er å få tak i. Imidlertid fant jeg en grønn versjon (britisk) på Wiking sine sider. Er noen som vet om den forhandles i Norge?
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har sett at Modellbildesign har hatt denne grønne gråtassen på noen messer i høst.
Send en forespørsel og hør om de har igjen. |
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Drammen Modelljernbaneklubb fikk tak i en grønn MF på en av høstens messer.
Nå fremstår den som en litt sliten gråtass: |
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Modellbildesign hadde ikke flere igjen på lager, men jeg har bestilt den siste de hadde på et nederlandsk nettsted, sammen med et par 50-60 talls tilhengere.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her har de flere, men i grønn
http://www.3000toys.com/Wiking-Ferguson-TE-Tractor/sku/WIKING089204 |
|
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tyske amazon har 2 stk
http://www.amazon.de/089201-Wiking-Ferguson-Little-Fergie/dp/B000HWXFSK |
|
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
|
hamoell
Veteran Joined: 10 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Etter det jeg kan huske, så jeg en ligge i en av kassene til Løvebakken da han var på Hobbymessa på Figgjo i høst
|
|
Min pusher: www.glm.no |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |