Signaler |
Post Reply ![]() |
Author | |
ØysteinF ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 25 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 oktober 2009 at 07:56 |
Nå er det jul igjen!
![]() Var innom electrade i går og hentet meg en pærepose med signaler (skaladesign), og har selvfølgelig studert og testet disse.
Jeg må bare gratulere skaladesign med disse meget flotte signalene! De har truffet godt på alle fargene! (skikkelig grønn, ikke gulgrønn, samt gul/oransje ikke lysegul)
Det eneste negative jeg fant, var at det skinner gjennom noe grønt der det ikke skal. (stopp lyset)
Så ved to grønne, kan det nesten se ut som tre.
Nå er det ganske kraftige lys, så jeg skal prøve å dempe det litt for å se om det hjelper!
Forøvrig perfekt for mitt bruk.
![]() |
|
![]() |
|
ØysteinF ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 25 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pærepose??
![]() |
|
![]() |
|
Lars Gjertsen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Det måtte nok en pærepose til for å pære alt, skjønner jeg - noe sier meg at det ikke pare var én stasjon som skulle pelyses? Noen plokkstrekninger var det vel også?
|
|
![]() |
|
Ja, det er viktig med korte plokkstrekninger slik at togtrafikken kan avvikles effektivt!
![]() Jobber du i morgen?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |