Nybegynner, men frelst på tog skal lage ny bane |
Post Reply |
Author | |
29bay
Nykommer Joined: 08 oktober 2010 Location: norge Status: Offline Points: 40 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 oktober 2010 at 00:12 |
Trenger hjelp til å finne sporplan og oppbygging
Har Märklin HO - C skinner og ser etter ein kompakt men kul bane i 2 nivåer Har foreløpig 24188 - 13 24130 - 4 24672 - 4 24172 - 11 24671 - 2 24077 - 2 24130 - 18 All hjelp mottas med takk Og er det klubb i Bergen?
|
|
Lars Martin
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
29bay
Post Options
Thanks(0)
|
ååå :) Då må eg ta turen bort. Men koster det noke å være medlem?
|
|
Lars Martin
|
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så vidt jeg vet må du være medlem av Norsk Jernbaneklubb (NJK) for å bli medlem av modelljernbanegruppen i Bergen. NJK oppgir at et medlemsskap koster kr 450 per år - halvparten etter 1 oktober (http://www.njk.no/index.php?modul=2&MainCatID=17&SubCatID=20 ). Du kan sikkert stikke innom klubben et par ganger før du bestemmer deg. Snakk med neo på messen. Messen er for øvrig virkelig verdt et besøk. Jeg var der i går og opplevde mange små og store anlegg og snakket med mange hyggelige leverandører.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
29bay
Post Options
Thanks(0)
|
Men kor og kor ofte er det klubb?
Takk for svar :)
|
|
Lars Martin
|
|
Ludvig
Medlem i MJF Joined: 29 august 2010 Location: norge Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei 29bay! Jeg har funnet en bra sporplans program. den lastes(gratis) ned fra: Anyrai.com og har de fleste skinne merkene. Men hvis du ønsker å ha med hus/trær er det ikke så veldig bra programmet. |
|
En som har alt eier ingen ting. Mens en som eier TOG eier alt! (et tekst utdrag fra min simple hjerne).
|
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Modelljernbanegruppen i NJK møtes i et lokale på Dokkeskjærskaien i Bergen hver onsdag kl 1900. Du finner mer på hjemmesidene deres (http://www.njk.no/bergen/index.php?p=132&d=2&s=135&m=132). Mitt råd er at du tar kontakt med dem på messen i dag; enten ved inngangen eller ved at du snakker med noen av dem som kjører det store modulanlegget deres. Lykke til. Edited by Morten Jacobsen - 10 oktober 2010 at 13:37 |
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |