Fredrikstad anno 1950 i H0. |
Post Reply |
Author | |
martinth
Nykommer Joined: 30 oktober 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 28 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 juni 2012 at 22:45 |
Ideen er og bygge stasjon og gods området i Fredrikstad anno 1950 med mulighet til og kople det til Fremo moduler.
I Mangel på fullstendige tegninger av stasjons byggningen. Fant jeg ut at jeg kunne begynne på første utkastet på noen av pipene på stasjons taket var så heldig og fikk fatt i noen kopier av fasadene av stasjonen sånn det ble bygget. Før alle de fine detaljene denne stasjonen hadde ble pusset over. Ganske røft utkast. Ble ikke akuratt noe penere med et strøk med grunning, men da ser jeg værtfall alle feilene og skavankene. Til mandag er det en tur ned og hente tegningene på den gamle frittstående kiosken. Klarer bare ikke og bestemme meg om jeg skal bygge den som var før 1952 eller den som kom etter det. Edited by martinth - 22 juni 2012 at 23:01 |
|
Ole Martin Thorvaldsen.
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er jo en nådeløs forstørrelse! Litt lett sliping etter at grunningen er gjennomtørr skulle gjøre susen. Positivt at folk bygger prototypt! |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |