Marked for Z-skala i Norge? |
Post Reply |
Author | |
EirikS
Veteran Joined: 23 februar 2010 Status: Offline Points: 449 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 januar 2013 at 16:38 |
Er vi egentlig mange som bygger i z-skala, og hvordan er aktiviteten?
Og hvordan er markedet? Jeg selger med ujevne mellomrom litt overskudd, men det meste selges til tyskere. Er det bryet verdt å legge ut lok, vogner, detaljer osv til salgs her, eller skal jeg fortsette med å dytte det ut på ebay istedet? |
|
karsten
Nykommer Joined: 27 februar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg ser gjerne at du legger det ut her! Vi er jo ikke så mange, og selv rekker jeg ikke å bygge så mye som ønsket, men jeg samler nå litt. Jeg følger med på finn.no, men der er det dessverre skjelden noe. |
|
Øyvind Erik
Medlem i MJF Joined: 25 mai 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bygger ikke Z selv, og det er jo forståelig at du legger det ut der du har håp om å få mest igjen for det, altså på tysk eBay. Men du kan jo legge en link her til auksjonene dine, så har også folk som ikke følger med på eBay en sjanse til å snappe det opp!
|
|
Øyvind Erik
Planlegger H0 - AC, men med en liten DC-bane i tillegg. NSB diesel/damp. Driftsår 1960 og 2000. |
|
smholt
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
Selv har jeg Z-skala, men er bare opptatt av amerikansk. Kan være interessert i Märklin penser, ellers finner jeg det jeg trenger på nettet.
Men det er jo fint om du legger det ut her også, i det minste linker til salgsstedet. |
|
EirikS
Post Options
Thanks(0)
|
Meldinger både her og på PM tilsier at jeg skal rote meg til å legge ut noe her også :)
Hva slags penser trenger du SMH? Buede kanskje? |
|
smholt
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
EirikS
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, måtte spøke litt :)
Men selv syns jeg de er greie, men jeg sliper av litt på tungene for å få de medgjørlige. |
|
oyvindarnoy
Nykommer Joined: 30 oktober 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
|
Selv selger jeg en br 143 med 5 pols motor og passende lokaltrafikk vogner, epoke V. Selges samlet for 1000 :) . Samler kun diesel og epoke III og IV. Jeg burde vel kanskje lagt dette under "kjøp og salg".
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kjøper det.
Send meg en melding med kontonummer og hva du skal ha i porto, så overfører jeg. Mvh Heine |
|
EirikS
Post Options
Thanks(0)
|
Da har jeg rota meg til å rydde litt i skuffene, og lagt ut litt til salgs.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |