Gratulerer med dagen! |
Post Reply |
Author | |
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 mars 2011 at 00:19 |
Hei!
Gratulerer med dagen i dag, Claes!!
Det har jammen gått noen år siden det "konstituerende styremøtet" nå:
Edited by Roger - 22 mars 2011 at 00:29 |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tusen takk. Jaggu har jeg blitt av med en del hår på 10 år!
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mindre hår å klippe, mer fjes å vaske. Likevel en tidsgevinst etter min erfaring. Benytter anledningen til å slutte meg til gratulantene! Mvh Håvard -- "Hair today, gone tomorrow" |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer, Claes! Tenk på alle de brente grillpølsene du har gått glipp av ved å flytte nordover!
Mvh Heine |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha... Fant deg ikke igjen på bilde
Men gratulerer med dagen Claes. Bursdagsgaven ble sendt til etsing i dag, så du bør bare begynne å glede deg!
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
ÅÅååhhhhhh Som jeg gleder meg!!! Trur jeg har en liten idé om hva det kan være. Takk for alle hilsningene! |
|
Modellhilsen
Claes |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hiver meg på å gratulere så mye med dagen!
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Dubs
Nykommer Joined: 02 januar 2011 Location: Nederland Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Happy birthday from the south as well.
No clue what Svein is talking about.
Thor
|
|
Claes Lislerud
Post Options
Thanks(0)
|
Haha Thor. For du har vel ingenting med den etsingen å gjøre. |
|
Modellhilsen
Claes |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |