G-skala inne |
Post Reply ![]() |
Author | |
Rottenikken ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 16 oktober 2012 Location: Zambia Status: Offline Points: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 juni 2013 at 18:19 |
Jeg bygger en G-skala inne på Gutterommet. Jeg lager sporplan og den banen jeg bygger blir 3 sporsbane med 3 sidespor på drøye 7 kvadratmeter. ikke umulig med utebane inne.
|
|
Helge Myhre
|
|
![]() |
|
St.Michael ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 26 januar 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 324 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Høres spennende ut!! Du må gjerne vise litt bilder på ditt prosjekt.
Lykke till videre ![]() |
|
![]() |
|
Rottenikken ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 16 oktober 2012 Location: Zambia Status: Offline Points: 56 |
gjærne det men hvordan kan jeg legge ut beildet?
|
|
Helge Myhre
|
|
![]() |
|
Jeg har bilder - også av sporplanene min. hvordan legger jeg ut bildene |
|
Helge Myhre
|
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Når du skal skrive et innlegg (slik jeg gjør nå
![]() Den med 'landskapsbilde' har teksten 'sett inn Image' og når du trykker på den, får du opp en boks hvor du kan laste opp et bilde som vil bli vist i innlegget. Du bør aller helst passe på å redusere bildet du har tatt til fx ca 150 kB (eller ca 640x480 punkter) for at det skal bli greit å se på skjermen. Selv benytter jeg Microsofts eget (gratis)program for bildebehandling som bl.a. har valgalternativet 'Web-stor' som gir akkurat denne størrelsen ![]() Men dette siste kjenner du sikkert til .... |
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
|
kokken ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Hva heter det programmet?
|
|
![]() |
|
|
|
Helge Myhre
|
|
![]() |
|
over ser dere s\porplanen. Sifferene er artikkelnummer i LGB
|
|
Helge Myhre
|
|
![]() |
|
|
|
Helge Myhre
|
|
![]() |
|
Her er banen under bygging
|
|
Helge Myhre
|
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Sitter ikke ved den PC'n nå, men det er i 'Live'-pakka til win7 (Bildene du har lagt ut er litt i største laget, syn's jeg ...) |
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |