Hvor kan jeg lage vinduer i transperent plastikk |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 oktober 2015 at 21:00 |
Siden jeg utvikler en fin modell av Di2 til Marklin så kunne jeg tenke meg vinduer i transperent plastikk som er gjennomsiktig, Shapeways har ikke 100% gjennomsiktig, så hvor går jeg?
Edited by Helgejohan3 - 26 oktober 2015 at 21:01 |
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
Skiftetraktor
Veteran Joined: 07 februar 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan det la seg gjøre å bruke rett og slett overheadark? Disse er jo ganske bøybare om noe må bøyes litt. Er ikke sikkert det er en god ide, bare en tanke fra min side.
|
|
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du har noe som heter dekkglass, som blir brukt til mikroskop bla. de er på ca. 2x2cm
|
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det jeg vil er å lage like proffe vinduer som feks NMJ, Roco, Marklin mm. De bruker transperent plastikk eller plast. Plast og plastikk er det samme.
Eller er det proft nok med å legge ved lamineringsark som er kjørt gjennom lamineringsmaskin på et så detaljert byggesett som Di2. Jeg tror det må bli byggesett i første omgang inntil jeg har tjent inn til airbrush så jeg selv kan lakkere Di2. |
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |