Har du vinterbane? Hva med en pistenbully beltebil |
Post Reply |
Author | |
HJM.models
Veteran Joined: 16 august 2015 Status: Offline Points: 576 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 februar 2016 at 02:42 |
Jeg tegner her en pistonbully beltebil. Dette er så langt i tegningen. Mye gjenstår før den er ferdig, feks innredning plog og etterslep, men jeg har aldri sett noe sånt fra feks viking, brikina, etc. så jeg syntes at også en sånn må man kunne få tak i og bli tilgjengelig. Den blir lastet opp den også når den blir ferdig den også. Den blir byggestett.
|
|
HJM.models
|
|
thmark
Viderekommen Joined: 20 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 55 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjøpte nettopp en slik i 1:87, Siku, på tilbud til kr 99 (normal pris kr 150).
|
|
mvh.
Thomas Markovic |
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
Jegbetalte 9,9 euro som er fastpris her for nøyaktig samme modellen som deg fra Siku. Men jeg trenger den i skala O så den må 3D-printes.
Jeg trodde Siku bare var leketøy for barn. Edited by HJM.models - 16 februar 2016 at 11:05 |
|
HJM.models
|
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Slike du tenker på? http://www.ebay.com/bhp/pisten-bully
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
HJM.models
|
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
Men jeg har aldri sett den i skala O og jeg trenger den så... Jeg opplaster den uansett, men egentlig lager jeg den til meg selv, men hvorfor ikke lage et lite byggesett for de som vil ha når jeg likevel tegner den...
Den blir ikke urimelig dyr. Et spørsmål: Jeg trenger det uansett selv i O så jeg skal lage det og jeg skal laste opp også i HO for salg med en LITEN ekstra bit til meg (2-3euro), og det jeg tenker på er snøskuter. Finnes det? Uansett, alt jeg lager til vinter mm laster jeg opp og legger for salg siden jeg trenger det selv i O og det er gratis å legge det ut og tilby andre. Edited by HJM.models - 16 februar 2016 at 14:07 |
|
HJM.models
|
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
Tlbake til pistonbully. Jeg gav feil link. Denne her som koster ca 26 euro på e-bay betalte jeg 9,9euro for helt ny for 3 dager siden: http://www.ebay.com/itm/Germany-Brand-SIKU-1897-PISTENBULLY-NEW-1-87-/172056187786
Jeg hadde aldri betalt så mye når jeg tenker på hva jeg betalte. Nesten en tredjedel i butikk. |
|
HJM.models
|
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
Så langt, men den er ikke ferdig:
|
|
HJM.models
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |