Central station 1 vs Mobil station 2 |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 juni 2015 at 03:04 |
Jeg kjører nå N-skala DCC og bruker mobile station2, men jeg har før kjørt mest Marklin. Jeg kjøpte central station 1 litt etter at den kom, og syntes den var lekker. Derimot, dere vet utvikling, så nå sier jeg Central station1 vs Mobile station2. Jeg har mobile station2 nå og bruker den til DCC. Mobile station2 har mye av det samme, føler jeg som Central station1 hadde. Hadde jeg fortsatt kjørt Marklin og skulle velge nå så ville jeg valgt mobile station 2.
Så i denne tråden sier vi: Central station 1 vs mobile station 2 Kom med erfaringer og meninger og fakta. Edited by Helgejohan3 - 30 juni 2015 at 03:09 |
|
hamoell
Veteran Joined: 10 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vis det er MS1 vs MS2 du mener, er det en del forskjell på disse. Man kan gjøre mer med MS2. det er også ny programvare tilgjengelig for oppdatering av MS2
|
|
Min pusher: www.glm.no |
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg mener Central station 1 vs Mobile station 2. Det er ikke skrivefeil.
|
|
hamoell
Veteran Joined: 10 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Centralstasjonen har datainterface dette har ikke MS2
|
|
Min pusher: www.glm.no |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |