Rydding i postkasser |
Post Reply |
Author | |
admin
Administratorgruppen Joined: 30 oktober 2004 Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 april 2006 at 21:22 |
Det har kommet noen tilbakemeldinger på at det finnes en del fulle postkasser rundt omkring hos brukerene her på forumet, så jeg slenger inn en liten oppfordring om at dere av og til ser over og sletter gamle meldinger dere har fått. Det er en grense for hvor mange meldinger hver enkelt kan ha liggende, og overskrides denne så får man ikke sendt vedkommende nye meldinger. Vi har muligheten til å foreta opprydding i systemet ved å slette alle meldinger eldre enn en viss dato, men før vi gjør det tenkte jeg forsøke en generell oppfordring til brukerene; ta inn posten din, ikke la den bli liggende i postkassa Mvh |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
På andre nettsteder jeg er innom slettes posten automatisk etter 2 måneder. Man får også opplyst om det, når man logger seg på for å lese posten man har fått.
|
|
A matter of life and death
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |