Trix Di2 med DCC lyd og Telexkobling |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 oktober 2015 at 23:04 |
Jeg inngikk en avtale med denne småprodusenten at han fikk Roco og jeg Marklin. Jeg spurte ham om jeg også kunne lage i Roco men vi hadde en muntlig avtale som jeg skal holde men det er i orden for han at jeg lager den i Trix. Da blir det DCC med lyd og Telexkobling samt 2-skinne. Trix lok koster 270€ og jeg tar ikke fortjeneste på loket. Nå er den på tilbud og så lenge den er på tilbud så kommer jeg også til å ha tilbud på mitt lok. Nå er den på 40% tilbud dvs 160€ og da betaler dere også 40% mindre. Dette er butikkpris. Totalpris kommer vi tilbake til når jeg har en håndfast modell i stål 100% perfekt. Jeg skal selge den som byggesett så lenge jeg ikke kan lakkere selv. Det som følger med i kitet blir da kåpe, 4 stigtrinn, og et Trix lokomotiv. Totalpris på det tar vi når jeg er så klar at jeg kan sende ferdig modell på dagen. Men billig - nei. Fin - ja. Tipper prisen blir litt under det NMJ tok for sin Roco Og litt over NMJ når tilbudet på Trix lokomotiv er over.
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |