FREMO - Ålgård Stasjon |
Post Reply | Page <1 234 |
Author | |
Tjetland
Fremo og MjF medlem Joined: 10 mai 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 221 |
Post Options
Thanks(1)
|
Da var alle kassene til Berlandshølen ferdigsnekret. Det har gått Ganske radig siden jeg hadde noen modulbyggesett fra Togbutikken liggende. Det er stort sett ganske "straight foreward" med landskapet, men I begynnelsen er det en stikkrenne og en sporsperre som skal være funksjonsdyktig. Steinfylling og sporlegging igang. Det blir vann på begge sider. Bildet viser innkjøring mot Ålgård stasjon med Berlandshølen i bakgrunnen. Jeg broker et byggesett fra Weinert til sporsperren som ses til venstre for motorvogna. Selve signalet må jeg scratchbygge for å bå det riktig. |
|
http://aalgaardbanens-venner.com/
|
|
akselstog
Veteran Joined: 12 august 2017 Location: Norge Status: Offline Points: 109 |
Post Options
Thanks(0)
|
Supert prosjekt :)
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Interessant prosjekt!
Hva har du tenkt å bruke som grusballast? |
|
Post Reply | Page <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |