Hobby-Train i Drammen |
Post Reply | Page <123 |
Author | |||
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Skal vi tro hjemmesida http:///www.hobbytrain.no/ (og det skal vi jo .. )
er de tidene riktige, bortsett fra 1 time kortere sommeråpningstid .... |
|||
Bjørn Egil
|
|||
Tåge
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 342 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ja, jo.
Men det som står på hjemmesiden no, er jo skrevet av de som eide butiken da.
Til alle våre kunder. Hobby Train er nå solgt,og ny eier tar over fra 1 juli.
Av praktiske årsaker så vil butikken bli stengt i Juli måned,da vi må ha en vareopptelling,og ny eier skal legge lageret opp på data osv. Ny åpning er beregnet til rundt 1 august og dette vil bli lagt ut her så fort det er klart. Ny eier vil presangtere seg selv på våre sider senere i Juli måned. Vi takker herved alle kunder for samarbeidet,og ønsker ny eier velkommen. For jeg har vært og besøkt gutta i Drammen mange ganger.
Så jeg tengte og prøve og holde litt på den tradisjonen, når man en gang tar turen sørover.
Åpnings tidene er litt avhengin om vilket tog man rekker, når mann skal heim igjen, 47 eller 405..
|
|||
Mvh
Åge Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen .... |
|||
Jonas
Veteran Joined: 16 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 416 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Om jeg har fått pengene fra muttern innen Onsdag er jeg å se der, Og penger skal du tjene Morten
|
|||
H0 - Tysk-Svensk-Norsk
|
|||
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|||
Tåge
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 342 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
1000 takk for info"n .
|
|||
Mvh
Åge Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen .... |
|||
2mjo
Viderekommen Joined: 24 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Flotte greier at butikken åpner igjen.
Da svinger junior og jeg innom på lørdag. Vi skal på vår årlige tur til Oslo og Strømmen. |
|||
Ludvig
Medlem i MJF Joined: 29 august 2010 Location: norge Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
jippi endelig etter en lang sommer!!
|
|||
Post Reply | Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |