Uendelig spiral |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 august 2015 at 12:45 |
Se på denne:
|
|
Svein S
|
|
GETEL57
Veteran Joined: 29 juli 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 275 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du verden... Må være noe for framtidige messer og show
|
|
Terje
|
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg lurer på hva vitsen med dette kan være.
|
|
---------------------------------
Roco Z21, British OO |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Som når man spør en fjellklatrer hvorfor han/hun klatrer i fjell, og får svaret "Fordi det er der..." Hvis man må lete etter vitsen bak en eller annen handling for å legitimere den er jeg stygt redd for at det er mange handlinger som vil virke ganske meningsløse...
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det samme spørsmålet kan vel stilles ved absolutt alt som postes på dette forumet... |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nei, MJ må være nyttig, vet du.
For meg var MJ nyttig noen år midt på 1990 da jeg fikk betalt for hobbyen. Det medførte noen år etterpå der interessen for MJ var laber. |
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |