gummivulst |
Post Reply |
Author | |
Arne Syverstad
Viderekommen Joined: 08 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 januar 2019 at 17:01 |
Hei
Noensom vet hvor man kan få kjøpt gummivulster som sitter på overgangen mellom vogner? H0 Hilsen Arne Syverstad
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skal du ha fleksible vulster eller faststøpte av plast? Mange produsenter leverer slike i plast (som ikke er fleksibel). Skal du ha fleksible vulster, så hadde jeg vurdert tynn krympestrømpe - eller kanskje Lego Technic Pneumatic slange (som leverer i flere farger, deriblant sort). Fleksible "harminikaforbindelser" mener jeg ble laget av en fransk produsent som heter G.P.P in F-03170 Montvicq. De er kanskje identiske med det du finner på Agder Modell BM69?
|
|
Arne Syverstad
Post Options
Thanks(0)
|
Det holder bra med stiv plast.
|
|
Grønd
Fremo og MjF medlem Joined: 05 mai 2006 Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva med disse: http://tmjkonsult.se/vagnar/SF02.html
|
|
Arne Syverstad
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tenker på gummipølsene som sitter på moderne vogner
|
|
CKT-1
Medlem i MJF Joined: 25 februar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
CKT
|
|
Arne Syverstad
Post Options
Thanks(0)
|
Riktig
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |