ESU Switch Pilot |
Post Reply |
Author | |
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 516 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 august 2016 at 19:53 |
Tror nok jeg har gått litt på limpinnen her. Har en ESU Switch Pilot som funker fint til styring av vekslere. Trodde dermed at jeg kunne bruke ESU Switch Pilot Extention for å bygge dette ut til å kunne styre enda flere vekslere. Disse to forbindes via sine kontakter i siden og blir "parret" på denne måte. Må der kobles noe mer utover dette, eller er funksjonen til Extention beregnet på andre områder enn vekslere. For eksempel samkjøring av signaler ved vekslere etc????
|
|
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du vil styre "enda flere vekslere" kjøper du enda flere Switchpilots.😊
Extension kan du bruke hvis du vil ha tilbakemelding om vekselens stilling f.eks. Edited by bkv1 - 26 august 2016 at 16:58 |
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for kort og informativt svar. Da blir det flere Switch Pilot og så får jeg se hva som Extention kan brukes til.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |