Alt _er_ større i Amerika..... |
Post Reply |
Author | |
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 oktober 2006 at 08:26 |
Jeg fascineres litt av en "dinosaur" av en underholdningstype, som jo sirkus er, har overlevd helt til idag. Å se noen lastebiler og biler med campingvogn på rad bærer bud om store opplevelser for barn i alle aldre. Når en tar en kikk på denne videoen, skjønner hvertfall jeg at å oppleve en forestilling med Ringling Brothers, Barnum & Bailey må være av en helt annen størrelsesorden enn våre hjemlige aktører klarer å matche.... Nyt: http://www.youtube.com/watch?v=BLV2u9KLr_g&mode=related& amp;search= |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Steike ta. Når de der kommer til byen så tror jeg det blir litt av et sirkus.
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
kjetil
Viderekommen Joined: 31 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjedelig å stå ved jernbaneovergangen der og ha dårlig tid i tillegg!!!
|
|
Mvh.
Kjetil Johansen Norsk materiell fra 1980 -> |
|
Yngve
Veteran Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe tror ikke Circus Merano hadde hatt så mye å stille opp med der...
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du ikke sett filmer i det siste eller? Når det kommer så lange tog er det alltid en eller annen skurk som jages av politiet som rekker over linja rett før toget og snuten må stoppe og vente en halv times tid... Oss tog adicts bær se Prison Brake, der har de blitt reddet av toget to ganger på to episoder... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |