Moduler i hagen |
Post Reply |
Author | |
Ove I Hagen
Medlem i MJF Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 40 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 juli 2012 at 23:58 |
Hei
Som et avsluttende kapitell på som modulkjører frimo AC/FCS, har jeg nå rigget det opp i hagen ca 14m, med provisorisk pressenning over. Så det er mulighet for litt HO utekjøring en tid fremover....for de som skulle ha lyst til å prøve det. |
|
Ove I Hagen
Medlem i MJF Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 40 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Ove Dette var en ny variant av "hagejernbane". Artig å se at også du har flyttet modelljernbanen utendørs. Edited by KjellAn - 26 juli 2012 at 10:48 |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Ove I Hagen
Post Options
Thanks(0)
|
ja den er vel mer skjelden, i mangel av noe større og mer permanent. En midlertidig omregulering var greit hos de lokale myndigheter.;-)
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, og det kan jo være greit å flytte midlertidig ut ting som står i veien for oppussingen inne. Hvis sommerværet blir bedre enn det har vært til nå (kan det bli verre), så kan du jo kjøre litt tog i hagen på fine lyse sommerkvelder. Kanskje du legger ut noen bilder etter hvert også ... |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Ove I Hagen
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, de ble stuet inn i det innerste kjellerommet for 2 år siden og nå som jeg skal pusse opp snekkerverkstedet ved siden av, bla. ved å installere kjøkkenbenker og skap :-) (fått på Finn) så trenger jeg den plassen imens. De kommer ikke til å flyttes ned igjen, så hvis ingen kommer å henter de så vandrer de nok heden utpå høsten, bortsett fra kanskje 1 eller 2 som da i så fall vil konverteres helt og holdent til H0e, jeg får se. Det kunne uansett vært litt artig å blitt med til Horten i September. Vi har hatt noe kjøring allerede forbeholdt for det litt eldre materiellet. Oskar og en kamerat kjørte med IB'n og Fred men's jeg holdt Daisy og generell bane/stsjons oppsyn. har lagt ut loconet kabel.
Det kunne vært artig med en liten kjøre ,grill og avsporingskveld :-)
|
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
I lokalavisa har modulene også kommet http://www.rb.no/lokale_nyheter/article6199259.ece. Jeg mener journalisten er jernbaneinteressert
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
Ove I Hagen
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
det stemmer nok det ;-)
Førstkommende Lørdag 1 Sept. er det meldt bra vær. da passer det å ha et treff for hob, oms og andre interesserte forummedlemmer :-)
|
|
Ove I Hagen
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Vi tok også sjansen på lange togsett med B7 vogner denne dagen, Fint og se på, men noe tight i vendekurvene :-) Legger ut en liten snutt også: Fikk bla besøk av en stilig Hollender på anlegget:
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |