Er https://www.mjhobby.se/ en seriøs marklin butik |
Post Reply ![]() |
Author | |
jokingnutria ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 15 juli 2013 Location: fredrikstad Status: Offline Points: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 juni 2017 at 22:19 |
For jeg prøver å kontakte de grunn av .mjhobby.se har 2381.kr som er mine, jeg har prøvd å ringe de tlf nr08-248910, så får jeg høre nr ikke er i bruk å trykker jeg på .mjhobby.se på selve siden da kommer inn på www.yahoo.com/?fr=fpc-comodo&type=47_25050003002_hp_52.15.25.665 så jeg lurer på er de seriøse
![]() |
|
Marklin z marklin ho union pacific big boy Jeg har dysleksi og eplepsi (Kiss from 1973-2016
|
|
![]() |
|
Johannn ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 09 april 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reknar med at du har satt +46 forran og strøket 0? slik at det vert +46 8 24 89 10 ?
Om du har beholdt 0 så vil vel nummer ikkje være i bruk
|
|
Norsk H0 2005-, Digitrax Xephyr Xtra, Z21, foreløpig lagra i skap pga oppussing, samt settrackbane sporadisk oppsatt for at junior skal få køyre tog.
|
|
![]() |
|
jokingnutria ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 15 juli 2013 Location: fredrikstad Status: Offline Points: 23 |
Nei jeg gjorde ikke det, tusen takk skal jeg ringe de i morgen
![]() |
|
Marklin z marklin ho union pacific big boy Jeg har dysleksi og eplepsi (Kiss from 1973-2016
|
|
![]() |
|
Tåge ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 342 |
Jeg har aldri hatt noen problemer med de, har vært kunde der i snart to, ti år, og bestandig fått hjelp.
Edited by Tåge - 20 juni 2017 at 00:18 |
|
Mvh
Åge Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Laurenz ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 649 |
MJ Hobby Experten/Jeco er en meget seriøs aktør så ingen fare der. Det ordner seg sikkert.
Men at http://mjhobby.se fører deg til Yahoo-side er mer en bare rart. Det kan tyde på at det installert "uheldig" programvare på pc'n din. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |