Discovery i kveld |
Post Reply |
Author | |
Kristian
Nykommer Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 november 2004 at 13:02 |
I kveld har discovery channel to jernbaneprogramer: "Ultimate fenomen" Supertog fra klokka 2200 til 2300 og "Kraftige motorer" fra klokka 2330 til midtnatt. Det første programet er om høyhastighetstog og det siste om damplok. |
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Nå har årets første snø kommet til min del av verden. Det er så deilig å sitte godt og varmt på jernbanerommet og se ut på det kalde vinterlandskapet utenfor! Plutselig er det godt å være norsk mj-mann! MVH, Tom |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ! Så enig med deg, Tom ! Dette har jeg også ventet på lenge...slutt på hagearbeid, nå kan snøen bare ligge der og dekke til alt, og jeg kan kose meg inne, på et lunt MJ-rom, og det er som du sier; godt å være norsk mj-mann MJ-hilsen Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |