Evergreen plater |
Post Reply |
Author | |
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 mars 2017 at 08:18 |
Noen tips om hvordan man enklest tar ut for vinduer i Evergreen styrene plater?
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har ikke prøvd det selv, men det finnes et nibblerverktøy for nettopp slike arbeider:
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tips. Lurer også på om noen har tips om hvor man kan få tak i vinduer og dører til modeller i H0
|
|
thomasm
Viderekommen Joined: 01 januar 2014 Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
auhagen har pakker med løse vinduer og dører av forskjellige typer. nmj og electrade er forhandlere i norge iallefall.
.thomas
|
|
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
Epokemodeller.dk har flere forskjellige sett med vinduer og dører.
Litt eldre variant kanskje, men utrolig flotte synes jeg. Togbutikken.no har Epokemodeller i sitt sortiment.
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
EFP&CO
Medlem i MJF Joined: 22 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 135 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har brukt persienne-lameller til materiale for vinduer og dører. Det er gratis, og lett å skjære med skapell/ bryteblads-kniv.
|
|
Gospeltrain
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |