Gratulere |
Post Reply |
Author | ||
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 juli 2008 at 16:32 |
|
Da vil jeg gratulere ASAI m/familie med en liten gutt som kom til verden idag. Enda en MJ`er er kommet til verden! Gratulere så mye!!! Edited by Ørjan - 20 juli 2008 at 16:33 |
||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
||
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Gratulerer:)
|
||
Tut, tut.
|
||
asai
Medlem i MJF Joined: 27 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mange takk for det.
For de av dere som følger litt med har vel fått med seg at det er offisiell flaggdag i dag. Nå er det enda en grunn til det. En litt spesiell ting som skjedde inne på fødestuen når nurket var ca 1 time: Jeg sa høyt: "Lurer på hva slags lok jeg skal kjøpe til deg?" Da åpnet han øynene å så på meg. Ble nesten skremt... |
||
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hehe grattulerer!!
|
||
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
||
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja det jelle å hålla fokus på d så e viktigt Terje
Gratulerer så mye alle sammen Terje.
|
||
eibro
Fremo og MjF medlem Joined: 04 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 264 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Gratulerer.
|
||
Eirik
|
||
asai
Medlem i MJF Joined: 27 september 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mange takk Jon Einar. Jeg lever etter ordtaket: "Den skal tidlig krøkes som god krok skal bli." Viktig og legge grunnlaget tidlig. Du vet jo hvor jeg selv bodde når jeg ble født... |
||
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Glemte å spørre om den lille har fått et navn |
||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
||
asai
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nei, vi er ikke enige om det enda... Foreløpig går han bare under Bøgvall.. |
||
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det kan jo være du finner et passelig navn litt nede i denne tråden
|
||
asai
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hehe, mange bra navn der, men spørs om kona blir fornøyd. Ellers har vi Thomas som en mulighet... |
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |