Snart er det jul... |
Post Reply |
Author | |
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 desember 2004 at 21:22 |
...og endelig har Preiserne fått tent julegrana. Juletreet ble laget for flere år siden og ble da brukt i en juledekorasjon på min første FREMOdul. Siden har det vært juletre i en dukkestue (!) før jeg fant det igjen i en eske idag... Preiserne er lettkledde, det er dårlig utsikter for en hvit jul på dette dioramaet iår Scenen er belyst ovenfra, kun med lysdioderekke med 7 hvite LED. |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Benytter BRLs bilde og anledning: Riktig god jul ønskes alle fra forumadministrasjonen og med ønske om mj-relaterte gaver under alles juletrær.
Lars Gjertsen
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
En riktig god jul ønskes alle fra meg også! Mvh Heine |
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! En riktig God Jul til alle mj-venner fra meg også! Måtte dere få mange harde pakker under treet! MVH, Tom |
|
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
...herfra også, til alle på forumet! Mvh Jon S. (http://home.c2i.net/jsmikro/) Edited by Jon S. |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei alle sammen! Da er det like før jeg "går av nett" for julen, og vil med dette benytte anledningen til å ønske dere alle en fredfull og riktig god jul. |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei godtfolk ! Ha en riktig, fredlig, god jul alle sammen !
MJ-hilsen fta Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Terje Reiss
Nykommer Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja riktig god jul alle sammen og et godt nytt år. Håper at vi kan få et fredlig og godt nytt år. |
|
Terje Reiss
|
|
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
God Jul og godt nytt år allesammen. |
|
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH Jon Oskar Grefsrud [http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg"> |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |