Endre mailadresse i profil |
Post Reply |
Author | ||
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 oktober 2018 at 20:32 |
|
Hei
Av en eller annen grunn er mailadresen min uten . dvs punktum Disse klarer jeg ikke å legge inn, dvs klarer det, men de er borte igjen når jeg har lagret.¨ Dette innebærer at jeg ikke får meldinger når jeg har lagt inn "send svar til min e-postadresse" i tråder jeg ønsker å følge. Noen som kan hjelpe ?
|
||
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
||
GeirM
Viderekommen Joined: 19 oktober 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 251 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei Jarle,
Jeg kan endre dette - men hvordan ser adressen egentlig ut - er det jarle.h.hansen@gmail.com eller jarle.hhansen@gmail.com? |
||
Med vennlig hilsen
Geir Melgårdsbakken, CCO Tøff-tøff MEDIA Redaktør MJ-bladet, Modelljernbaneforeningen i Norge |
||
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei
Det er Jarle.h.hansen.., |
||
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
||
jhh61no
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei
Det er første alternativ altså Jarle.H.Hansen@.. Takk for hjelpen 😁 |
||
Jarle H Hansen
||
GeirM
Viderekommen Joined: 19 oktober 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 251 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Da er det ordnet - dobbeltsjekker du at det er OK så hadde det vært fint. |
||
Med vennlig hilsen
Geir Melgårdsbakken, CCO Tøff-tøff MEDIA Redaktør MJ-bladet, Modelljernbaneforeningen i Norge |
||
GeirM
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg beklager - men systemet tar ikke vare på endringene jeg gjør. Noen andre må se på dette. |
||
Med vennlig hilsen
||
jhh61no
Post Options
Thanks(0)
|
|
Akkurat slik jeg opplever det 🤨
|
||
Jarle H Hansen
||
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Da tror jeg det ble riktig |
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
jhh61no
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei og takk
Ser riktig ut, men men fikk ingen Mail etter ditt innlegg. All den tiid jeg har merket av for Send svar til min e-postadresse, burde jeg vel fått det etter ditt innlegg ? |
||
Jarle H Hansen
||
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det høres jo logisk ut, men jeg er usikker på hvordan det skal fungere. Har aldri benytta meg av den funksjonen selv. Det bør vel testes av flere antagelig.
|
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
jhh61no
Post Options
Thanks(0)
|
|
Har alltid virket tidligere
Men dersom gammel/feil mail er «låst» inn i tråden er det gjerne tapt. Takk foe hjelpen ! |
||
Jarle H Hansen
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |