Di2 i DC kanskje |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 oktober 2015 at 08:17 |
Jeg samarbeider med en respektert småprodusent i Norge (ønsker ikke å navngi) og jeg er den som tegner kåpen utvendig og selger til ham og han tipser meg om ting også ( fikk forresten bra komplement for høy grad av detaljer på det jeg har tegnet. ) Han har også lyst til å lage Di2 fra Mak men vi har inngått en avtale - jeg har A/C og han vil lage D/C. Han skal også lage kåpe i metall. Jeg er usikker på hvilket chassie han skal bruke med mener det er Roco, eller muligens Fleischman.
Så hvis han gjør noe ut av det også så kommer den i DC også. (Jeg tror ikke han vil røpe hvem han er men alt jeg kan si er at det er en høyt respektert småprodusent i Norge. ) Vi er onlinekamerater og skriver til hverandre. Han skrev i første Mail at jeg ikke måtte gi opp mitt prosjekt mitt med Marklin Di2 som nesten er ferdig, bare stigtrinn igjen, og han har alltid støttet meg. Å ha en respektert norsk småprodusent som har troen på meg og liker meget bra detaljnivået på det jeg lager er en sterk støtte for meg. Edited by Helgejohan3 - 27 oktober 2015 at 08:21 |
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |