100% usynlig kjøretråd - godt råd for nybegynnere |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(1)
Posted: 11 juni 2015 at 01:07 |
Her har jeg sparklet enda styggere under brosteinene enn på venstre side. Det viser hva litt printerpapir med trelim kan gjøre. Det er mye bedre enn asfaltmaling. Brosteinene laget jeg selv og jeg googlet jeg bare "brosteiner" og fikk opp et bilde av ekte brosteiner (uten copyright) og brukte MW-snap til å kopiere motivet og printet ut selv (MW-snap et et gratis program til kopiering av det som vises på skjermen som man bare kan laste ned.) Jeg brukte Paint i Windows til å nedskalere til N-skala.
En kjøretråd under slikt papir er 100% usynlig og sjuler all sparkling totalt. Se bildet. |
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Selvfølgelig må kjøretråden først være frest ned i treverket enten med ferdigkjøpte biter med frest spor eller du freser selv.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |