MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Godstog
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Godstog

 Post Reply Post Reply
Author
mester View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 12 januar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 171
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mester Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Godstog
    Posted: 27 mars 2008 at 21:15
på Flatmark 27.03.08


Back to Top
Mr Bridger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr Bridger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 mars 2008 at 00:53
Er det bare meg, eller kjøres det mer med forspann nå om dagen enn man gjorde før? Hva skyldes dette?
Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Back to Top
mester View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 12 januar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 171
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mester Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 mars 2008 at 06:46
i gt.5252 på dagtid mener eg det er bortkastet med 2 lok og det samme på
gt.5251 til åndalsnes kl1810 da toglengden er kun 255 meter, men på
kvelden kl2230 fra Åndalsnes er toget fullt og toglengde er ca 480 meter
og stigning opp Verma 20 promille da må det være fast 2 lok i toget som
drar. Eg spurte om hvorfor man ikke kunne koble av ene loket og dra 5252 og 5251 med 1 lok, og svaret var at det var tungvint å koble av og på igjen
lokomotivene for å bruke 1 på dagtid
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.