Får ikke mailvarsel |
Post Reply |
Author | |
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 januar 2011 at 00:52 |
Heisann,
Jeg har inne en funksjon om at jeg ønsker varsel hver gang det kommer innlegg i de forskjellige FREMO-forum her inne. Likevel opplever jeg at jeg ikke får slike mailvarsel. Er dette en funksjon som ikke lenger fungerer? |
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ingen svar i tråden, men det skjer da ting likevel. I dag, kl. 11:22 raste det inn med mailer til meg, med en hel haug med slike mailvarsel - ca. 50 i tallet...
|
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Foreningens webmaster har for en stor del pappapermisjon fra jobben for foreningen, og dermed er det ikke alle feil som blir oppdaget umiddelbart...
I går oppdaget han at mailserveren hadde fått hikke, så denne ble resatt og dermed ramlet det inn mail både her og der :)
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |