Mine små-prosjekt |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veldig bra gjort. Det eneste som kunne vært gjort for å få det enda mere norsk, er å senke vinkelen på taket.
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
Per-Arild
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veggene er nye. Laget med Evergreen sine 1mm plater, slik at jeg kunne beholde grunnmur, vinduer, dører og tak. Per-Arild |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nåja, Claes, det finnes da bratte tak i Norge også (jeg har 45 gr, og det må jo sies å være norsk siden jeg har tegnet det selv .. ) Så jeg enig i at det ble bra |
|
Bjørn Egil
|
|
Pål Brovold
Nykommer Joined: 20 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 40 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veldig kult Per-Arild..!!
Gir virkelig inspirasjon det du gjør med "standard-byggesett". Får bli litt mer ferdig med landskapet mitt, så får jeg gyve løst på husene og "for-norske" litt jeg også.... Blir spennende å følge med på prosjektene dine i hvert fall :-) Pål
|
|
Per-Arild
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kitbashing light V
Lidl hadde for mange år siden noen tilbud på Piko byggesett. Grunnlaget for denne butikk kommer fra et slikt byggesett. Det opprinnelige byggesettet kan ses her. Per-Arild (Innlegg er lagt inn på nytt etter det falt ut) |
|
Per-Arild
Post Options
Thanks(0)
|
Kitbashing light VI
Trolig sesongens siste prosjekt. Her er Auhagens stasjon 11329 endret til et samvirkelag, ved å bytte ut noen vegger samt vindusplasseringer. Per-Arild |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den var blitt råstilig! hadde jeg hatt ett anlegg og plass til ett slikt bygg ville jeg gjort det samme! denne har du fått til veldig bra!
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
LokoJon
Medlem i MJF Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
Post Options
Thanks(0)
|
Enig - denne var freshhhhh
|
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |