Union Pacific Big Boy er favoritt toget mitt |
Post Reply |
Author | |
jokingnutria
Viderekommen Joined: 15 juli 2013 Location: fredrikstad Status: Offline Points: 23 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 juli 2013 at 23:07 |
Hva er ditt favoritt tog da, som du ser er det union pacific big boy som er mitt da. Vekta høyden lengden breden på det må være værden største damp train da,
Edited by jokingnutria - 18 juli 2013 at 23:07 |
|
Marklin z marklin ho union pacific big boy Jeg har dysleksi og eplepsi (Kiss from 1973-2016
|
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Små skiftelok ;)
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Thomas F
Veteran Joined: 12 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har ikke noe spesifikke favoritter, men arbeidstog generelt liker jeg best :) (skulle blitt produsert mer i den sjangeren)
Mvh Thomas |
|
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell |
|
GETEL57
Veteran Joined: 29 juli 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 275 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du er interessert i de store amerikanske maskinene så finner du både store steam lok og svære diesel lok i både tekst og bilder her på Utah Rails http://utahrails.net/. Av det amerikanske har jeg en ekstra interesse i turbin lokomotivene Union Pacific brukte fra 1950 og fram mot 1970.
Av det norske må det bli Di2 og Lyntoget
|
|
Terje
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |