Avvikling av anlegg |
Post Reply |
Author | |
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 juni 2021 at 11:13 |
Jeg har et N-skala anlegg som jeg tenker å rive. Alt materiell, rullende og fast skal vekk.
Jeg vil helst ha en kjøper som tar rubbel og bit. Finnes det slike? Tenkte bl.a. på forhandlere med bruktavdeling Edited by bkv1 - 27 juni 2021 at 11:20 |
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
Thomas F
Veteran Joined: 12 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei.
Togbutikken kan muligens kjøpe opp alt. |
|
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell |
|
erakt
Medlem i MJF Joined: 13 mars 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 108 |
Post Options
Thanks(0)
|
På Facebook er det grupper for salg av modelljernbane som passer N skala, en mj kjøp salg og bytte, og en for N skala. Ferdige anlegg pleier å være vannskeligere å selge og gi dårligere pris. Du får normalt best pris oppdelt men mer jobb og tar lengre tid. Kan selges med fastpris eller auksjon. Det er også muligheter med Finn.no. Setter du opp med minstepris sikrer du att det går for mindre enn du vil selge for
|
|
T A Eråk
"Det er bedre å være nesten forsinket enn nesten i rute" |
|
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk folkens. Jeg vil helst bli kvitt alt samlet
|
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |