Fotoalbum - fungerer det? |
Post Reply |
Author | |
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 august 2008 at 10:18 |
Det har over lengre tid ikke vært umulig for meg å komme inn på MJFs fotoalbum. Får bare denne meldingen:
Fotoalbumet er midlertidig nede for vedlikehold..
Benytt gjerne MJFs forum i mellomtiden. Er det meg og/eller min maskin det det er noe i veien med? Ser at andre legger inn bilder hos MJF. Er det noen andre steder jeg kan legge inn bilder som skal brukes i innlegg?
Petter
|
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kan bare beklage og bekrefte at fotoalbummet fortsatt er nede. Det oppfører seg litt gjenstridig, tross mange timers innsats fra nettgruppen. Vi håper dog på en snarlig løsning nå når sommerferien er over.
Du kan legge bilder til innlegg ved å klikke på et av ikonene med et tre på (over svarboksen). Det "venstre treet" spør etter internettadresse for bilder, og det "høyre treet, men blå pil" lar deg laste opp bilde fra PCen din. OBS at ikonene ikke er tilgjengelige i hurtigsvar (rett under et innlegg), men kun i "reply"-modus. Edited by steppen - 11 august 2008 at 16:22 |
|
Mvh Stein
|
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for hjelpen! Nå fant jeg ut av det .
Petter
|
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Unnskyld at jeg spør, men jeg finner bare en knapp med tre på, og det er "det venstre treet". Jeg skulle vel også hatt mulighet for den andre knappen med opplastingsmulighet fra egen PC? Jeg bruker FireFox 3 |
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg bruker Opera til vanlig, men også når jeg fyrte opp min FireFox 3.0.1 ser jeg begge ikonene/valgene.
Det eneste jeg kan komme på i farten er at du kan sjekke om det står "Ja" i "Innstillinger" (til høyre under toppmenyen), "Foretrukne innstillinger", "Aktiver Windows IE 5 + WYSIWYG innleggssredigerer.". I tilfelle kan du og prøve og endre den til "Nei". Slik ser det forøvrig ut når jeg svarer på et innlegg: Edited by steppen - 12 august 2008 at 00:41 |
|
Mvh Stein
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kun registrerte MJF-medlemmer kan laste opp direkte! Derfor ulikt antall knapper. Noen fordeler skal man jo ha ... forsøksvis.
|
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det forklarer jo saken og kan ikke si meg uenig om at det skal være slik. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |