Volvo 144 1974 |
Post Reply |
Author | |
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 september 2016 at 08:41 |
For to år siden fikk jeg en forespørsel av ei på jobben om jeg kunne fikse en modellbil til ei kollega. Denne kollegaen er også medlem i vår mj-klubb så det var derfor hun ville at jeg skulle fikse en H0 bil til henne.
Da jeg også kjenner hennes mor og også jobber med hennes samboer så nøstet jeg litt og fikk tak i bilder av hennes første bil.
En Volvo 144 fra 1974. Utgangspunkt til denne var en Brekina 144 som skal forestille en 144 fra ca 1968 Deler som er forandret: - Baklys - Bakluke - Tanklokk - Speil - Nakkestøtter - Blinklys - Støtfangare Ferdig modell Fra ombyggningen Her sammen med en original Brekinamodell Edited by Claes Lislerud - 10 april 2017 at 16:43 |
|
Modellhilsen
Claes |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |