lasker |
Post Reply |
Author | |
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 november 2016 at 19:32 |
Noen som har erfaring med å lodde strømførende ledninger til laskene. Gir dette nok tilførsel, blir det for usikkert etc. Er vel ikke helt trygg på hvor gode laskene er, og hadde ellers tenkt å lodde ledning til hvert skinnestykke. Bruker Peco flexi code 75
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det går nok greit i de fleste tilfellene, men hvorfor ikke lodde direkte til skinnene? Lodd på ledningene på undersiden så loddingen ikke vises.
|
|
Svein S
|
|
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar. Det var også slik jeg tenkte, men jeg har etter en annen MJer overtatt en del skinner og der var der en del lasker ferdig loddet. Tenkte jeg kanskje skulle bruke disse, men var usikker.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |