Olivenlund |
Post Reply |
Author | ||
TeVe
Veteran Joined: 08 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 604 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 mars 2021 at 00:42 |
|
Av hagejernbane må vel denne komme i kategorien større.
|
||
Terje V.
|
||
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mangler det en link eller noe her?
|
||
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
||
Tåge
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 342 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nei da, ser du den ikke, det er keiserens nye link (klær) Mulig den mangler ja
|
||
Mvh
Åge Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen .... |
||
TeVe
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hva? Ser dere ikke linken? Nye briller folkens. Ja , ja jeg får sette den inn engang til da. |
||
Terje V.
|
||
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vil ha! Mangler bare noen lottomillioner, samt sikkert en haug med tillatelser og diverse annet for å bygge noe slikt på egen tomt.
|
||
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
||
TeVe
Post Options
Thanks(0)
|
|
Litt vanskskelig med olivenlund i Norge. Tillatelser er det vel først og fremst for terengendringer over 90cm. Jeg er faktisk ganske imponert over høydediff på anlegget. Tre etasjer om mine øyne er riktig innstilt. Verre kansje om slikt kommer under regler for skinnegående trafikk og dampdrevet utstyr mht til trykk osv. Mye svette og penger som er investert her.
|
||
Terje V.
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |