Tak for oplevelsen |
Post Reply |
Author | |
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 november 2009 at 09:14 |
Kære Venner
Tak for en god helg og endnu engang tak for oplevelsen. For tredie gang, var det en mega oplevelse at deltage i FREMOtræf på Gardermoen. Det var i år nemt for mig at komme til og fra (fly) og det til absolut rimelig pris.
Denne gang vil jeg, ud over at fremhæve modulernes sublime detaljer, fremhæve anlægsudforningen, som virkede meget "realistisk". Det gik fin tid med at komme fra den ene endestation til den anden og der var masser af realistisk togkøring. Megen togsnak og interessant rangering underveis.
Selv havde jeg flere gange fornøjelsen af at være konduktør på godstog 1101/1105. Denne opgave lå "uvist af hvilken årsag" , flere gange øverst når jeg skulle finde et opdrag. Jeg må nu betragtes som rutineret konduktør.
Ud over "Skaarerbanens venner", synes jeg der er god grund til at fremhæve vore værter på flymuseet. De gør et kæmpe arbejde med at passe kantinen og sørge kaffe, mad og drikke. Omgivelserne er unike og der er ikke mange som oplever at spise en festmiddag i ly af vinger og haleror på C-130 Hercules transportfly. Iøvrigt trådte hornblæseren i karakter, da vi blev "kaldt til spisning".
Nu vil jeg se frem til Kristisanssand om 14 dage og arrangøreren her, har noget at leve op til.
Med modelbanehilsen
Dan
Edited by Dan Rasmussen - 03 november 2009 at 12:11 |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |