Steinsnes |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skulle visst hatt fri i dag, ja
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og i morgen, tirsdag og onsdag
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alltid brukt airbrush, og alltid Tamiya`s Nato Brown. Men denne gangen ble den blandet med en noe mørkere brun, for å få den mer riktig fargen på spor som er i hyppig bruk.
Scancoil-bygget står langs havnesporet i Horten, og disse mottok jo vognlaster, slik at det var høyst nødvendig å ha med dette. Og de ytre mål er så godt som korrekte. Så godt som fordi vi brukte en noe spesiell målemetode, da vi ikke har tegninger. Hadde undertegnede vært 174 cm høy på sokkelesten, ville jeg vært nøyaktig 2 cm i 1:87. Og siden jeg er kun 175 cm høy, er det så godt som. Da ble det tatt bilder av meg selv foran bygget, og deretter multiplisert antall "meg" opp til toppen av bygget.
Ja, vi trenger slike bedrifter for å ha grunner til å kjøre tog, i Fremo-miljøet. Og bystasjoner. Slik sett er Sandnes et stort skritt i riktig retning
Edited by J-I Hansen - 31 august 2008 at 23:44 |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det lov med førpremiere?
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Virker litt SJ-inspirert i allefall
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |