E-Post varsling? |
Post Reply |
Author | |
Billy
Veteran Joined: 04 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 186 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 januar 2005 at 16:04 |
Når man skriver en melding så er det et valg om "Varsle meg (via epost) når noen svarer " Denne står alltig på som standard. Er et mulig å sette denne AV som standard istedenfor? |
|
Mvh. Torsja
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Jeg vet ikke om på er standard, for hos meg står den nemlig i av og jeg har aldri benyttet meg av e-postvarsling. Kanskje du har benyttet deg av e-postvarsling, og at den da forventer at du vi fortsette med dette? Edited by Roger |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
admin
Administratorgruppen Joined: 30 oktober 2004 Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
1. Gå til "innstillinger" når du er logget på. (innstillinger for bruker ID-en din) 2. Velg deretter "Foretrukne innstillinger" fra menyen for innstillinger, og se om der er satt "Ja" på varsling via epost når noen svarer på emner der du har innlegg. 3. Velg "nei" istedet - deretter skal epostvarsling være satt "av" som default når du poster emner/svarer på emner.
I denne menyen er det også mulig å sette epostvarsling som standard når noen sender deg et PM, eller slå denne av. mvh Lars |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |